YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

vrijdag 7 juni 2013

TAG: Als ik een ... was, dan was ik ...



Hallo!

Vandaag doe ik weer een tag, en dit vond ik een hele leuke! Ik zag hem al bij meerdere blogs dus vandaar ik hem ook ging doen. Sommige vragen waren erg lastig maar uiteindelijk is dit het resultaat. Lees maar snel verder!





Als ik een maand was, dan was ik oktober.

Oktober, de maand dat ik jarig ben. Ook wanneer het herfstvakantie is en het herfst is. Ik vind zomermaanden ook super leuk, maar ik denk dat iedereen daar wel van houdt. En de zomer komt nou eenmaal niet zovaak voor in Nederland... In ieder geval ik vind oktober een warm gevoel hebben, al die mooie bruin en rood tinten ben ik gek op! Vooral als het gaat om make-up.



Als ik een dag was, dan was ik zaterdag.

Dit is eigenlijk de enige dag dat je laat kan opstaan, en laat naar bed kan gaan. De perfecte dag voor mij dus! Ook kan ik op deze dag alles doen wat ik wil aangezien er nog een zondag daarna is om je schoolwerk af te maken. Zaterdag you're my favorite!

Als ik een tijdstip was, dan was ik 12 uur 's middags.

Om 12 uur begint de middag, genoeg tijd om dan iets leuks te doen (als je tijd hebt dan) en als ik op school zit heb ik bijna pauze. Om 12 uur 's middags ben ik meestal het actiefst en spreek ik in het weekend ook met mensen af rond dat tijdstip.

Als ik een planeet was, dan was ik Venus.

Ondanks ik niet veel verstand heb van planeten, weet ik wel dat Venus is vernoemd naar de godin van de liefde. Liefde is een van de mooiste dingen in het leven dus vandaar ik Venus heb gekozen. De rest van de planeten trekken de aandacht van mij niet echt, ik weet alleen hun namen en daar blijft het ook bij.

Als ik een dier was, dan was ik een panda.

Panda's zijn zo schattig, ik smelt als ik een schattige panda foto zie. Ook doen panda's niet veel en dat past bij mij. Ook zien ze er super knuffelbaar uit!

Als ik een richting was, dan was ik West.

Nederland ligt aan het westen van Europa, en als ik naar het westen zou reizen kom ik uit bij Amerika, en wat ligt er in Amerika? Juist! New York. Een van mijn droomsteden die ik heel graag wil bezoeken. (wat volgend jaar waarschijnlijk ook gaat gebeuren!)

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bed.

Ik ben lui, en een bed is gemaakt voor luie mensen die willen slapen. Dus vandaar!



Als ik een boom was, dan was ik een appelboom.

Het is eigenlijk een hele simpele boom, maar toch met mooie rode details, de appels die erin hangen! Ik vind dat een appelboom een zomerse uitstraling heeft en het ziet er lekker vrolijk uit.

Als ik een gereedschap was, dan was ik een hamer.

Niet echt om een speciale reden, maar gewoon omdat ik dat gereedschap het meest gebruik en altijd handig is om in de buurt te hebben.

Als ik een vloeistof was, dan was ik een smoothie.

Smoothie's! Als er iets lekker is dan is het een smoothie. Vooral de smoothie sinaasappel/banaan vind ik heerlijk!


Als ik een bloem was, dan was ik een zonnebloem.

Ook al weer iets wat vrolijkheid uitstraalt! Ze zijn groot en lekker opvallend, ik kom ze niet vaak tegen maar als ik ze tegenkom moet ik er altijd wel even een foto van maken! Deze bloem vind ik ook typisch zomers en doet me gelijk denken aan lekker warm weer.

Als ik een weersoort was, dan was ik de zon.

En ja, ook dit heeft iets vrolijks en zomers. Als ik een zon zou zijn zal ik vaker voor jullie Nederland bezoeken zodat jullie ook lang van het heerlijke weer kunnen genieten.

Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano.

Ik hou van piano muziekjes, ze kunnen jou gevoelens op dat moment beschrijven. Je kan met de piano verdrietige muziekjes spelen maar ook hele vrolijke, of juist boze. Een Piano klinkt super mooi en vind het ook leuk in je huiskamer staan.

Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een glimlach.

Niet alleen omdat blij en gelukkig zijn een van de fijnste gevoelens zijn die er zijn, maar ook omdat een lach een van de mooiste make-up is die iemand kan hebben. Als je een glimlach heb zie je er gelijk spontaner en leuker uit.

Als ik een kleur was, was ik roze.

Als het gaat om make-up en kleding, hou ik niet van make-up. Maar toch kies ik roze omdat het mijn girly kant laat zien en roze een zachte uitstraling heeft. Als een mens op een roze wolk leeft, betekent dat die persoon erg gelukkig is, en op dit moment ben ik dat ook.


Als ik een emotie was, dan was ik blijdschap.

Ook zou ik liefde willen zijn, maar je kan door liefde ook liefdesverdriet krijgen dat heb ik wel eens gehad. Door blijdschap krijg je een positief beeld op het leven en gaat alles ook een stuk beter. En onthoud goed: Happy girls are the prettiest girls!



Als ik een soort fruit was, dan was ik een sinaasappel.

Niet alleen omdat ik gek ben op sinaasappelsap, maar ook omdat het heerlijk ruikt. Het is ook een van mijn favoriete geuren en ik drink 's ochtends het liefst een glas vol met verse sinaasappelsap!

Als ik een element was, dan was ik helium.

Als ik aan helium denk dan denk ik gelijk aan een hoog, grappig stemmetje. Ik heb zelf 1 keer helium in geademt en ik heb daar buiksteken van het lachen aan over gehouden!


Als ik eten was, dan was ik fruit.

Het is lekker, sappig en erg gezond! Wat wil je nog meer?

Als ik een auto was, dan was ik een Volkswagen.

Misschien hebben meerdere een Volkswagen ingevuld, maar ook ik ben gek op die hippie busjes in vintage kleurtjes. Het lijkt me geweldig om die ooit te hebben en met vrienden ermee te reizen.



Als ik een plek was, dan was ik een rustige plek.

Ik vind het heerlijk om even alleen te zijn, ik ben wel een mens die graag druk bezig is, maar soms ben ik ook wel toe aan een moment dat ik rust nodig heb, gewoon lekker nadenken over alles en genieten!

Als ik een stof was, dan was ik katoen.

Geen idee waarom, maar bijna al onze kleren zijn gemaakt van katoen en ik ben gek op kleren!

Als ik een smaak was, dan was ik zuur.

Ik heb een obsessie voor zuur snoep, en dan vooral zure matjes!



Als ik een voorwerp was, dan was ik een camera.

Al de mooie dingen in het leven kan je met één klik fotograferen. Ook kan je de leukste herinneringen onthouden en blijven ze altijd bij je. Een camera heb je in de mooiste vormen en maten en het is ook een hobby van me! De camera vind ik ook een van de beste uitvindingen ooit!

Als ik een paar schoenen was, dan was ik high heels.

Ik heb er niet veel van, maar ze weerspiegelen mijn romantische en girly kant en ze zijn nog eens enorm sexy ook! Het liefst zwarte high heels, die passen overal bij.

Dit was het eind van deze tag, een hele hoop vragen maar leuk om te doen!

xoxo

Zou jij deze tag ook willen overnemen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten