YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

vrijdag 7 juni 2013

School, bleh

Hallo!

Eindelijk weer na een lange tijd weer een blogpost. Ik had het onwijs druk de laatste tijd dat ik mijn blog vergat. Nu ik eindelijk weer tijd heb, kan ik mijn verwaarloosde blogje weer updaten door iets nieuws te schrijven. Heerlijk gevoel is dat!



Waarom had ik het zo druk de laatste tijd? Een van de grote redenen was school. School zorgt er voor dat ik voor niks tijd heb. Volgende week heb ik mijn laatste proefwerkweek dus dan heb ik al helemaal geen tijd. Ik moet voor totaal 10 vakken leren, waarvan ik er volgend jaar nog maar 6 heb, YES! Ik laat namelijk wiskunde, duits, scheikunde en natuurkunde vallen. Daar ben ik super super super blij mee aangezien ik erg slecht ben in vakken zoals wiskunde. Deze week had ik dus ook mijn laatste wiskunde les, daar moest op gevierd worden! Helaas heb ik nu geen tijd voor een feestje dus moet dat feestje wachten tot volgende week. Genoeg gepraat over school. Ik ben echt toe aan vakantie. Lekker uitslapen en alle schoolstress van mijn schouders af, HEERLIJK! Vorige week had ik uitwisseling naar Denemarken. In maart waren de lieve Deense studenten al bij ons dus ik was niet super zenuwachtig. Het was wel een van de leukste momenten in mijn hele leven! Ik hoefde na die week even geen een Engels woord meer te zien aangezien we heel de week Engels moesten praten. Pfoe wat was dat lastig zeg! Toen we weer terug naar Nederland gingen moest iedereen afscheid nemen, dat was wel heel erg jammer. Gelukkig hebben we altijd wel Facebook en Skype om contact te houden.

Nu ga ik weer verder leren voor mijn proefwerkweek, ik hoop dat ik binnenkort weer tijd heb en anders maak ik maar tijd!

xoxo

Hebben jullie ook een keer een uitwisseling gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten