YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

zaterdag 11 mei 2013

Before I die...



Vandaag doe ik net zoals veel mensen, de before I die tag. Iedereen kent het wel, wat je nog wilt doen voordat je dood gaat. Ik maak graag altijd bucketlisten en volg daarom ook onder andere Twitter en Instagram accounts die zulke 'before I die' plaatjes posten. Daaruit haal ik dus ook de inspiratie en heb ik een hele lijst met dingen die ik nog heel graag wil gaan doen in mijn leven. In deze post laat ik er een paar zien.







Een van mijn favoriete wensen, een wereldreis maken. Lijkt me zo geweldig! Weg van huis voor een tijd en de rest van de wereld bekijken, overal foto's maken en ontdekken wat voor bijzondere en mooie culturen er zijn. Ik hoop dat ik ooit de kans krijg om dit te doen.



Een van mijn favoriete dieren, een hond! Helaas mag het niet van mijn ouders, maar later als ik groter ben zal ik er zeker een nemen. Mijn favoriete rassen zijn een chow chow, border collie of een golden retriever. Allemaal honden met zachte haren en een lief gezichtje. Soooo adorable!



Het lijkt me super eng, vooral als ik daar boven sta en klaar sta om te beginnen. Maar ohhh wat lijkt het me toch gaaf als je eenmaal springt en aan dat touw hang! Het is wel aan de dure kant maar dit ga ik zeker doen in mijn leven.



Precies het zelfde verhaal als bij bungee jumpen, het lijkt me ook zo eng maar ook echt super vet. Alleen zou ik liever willen indoor skydiven. Dan voel ik me snel veiliger omdat ik dan weet dat het zeker niet fout kan gaan.



Niet alleen omdat ik een zwak heb voor super schattige neger kindjes, maar ook om iets goeds te doen voor de wereld wil ik dit graag doen. Iedereen weet wel dat deze arme mensen beter verdienen en daarom ik later graag een keertje vrijwillig daar wil helpen, door hun onderwijs te geven bijvoorbeeld. Natuurlijk moet ik nog even wachten voordat ik school en al die dingen heb afgerond, maar nu kan ik er alvast naar uit kijken.



Dit is ook voor later natuurlijk. Maar wat lijkt dit me geweldig zeg! Gewoon mijn eigen appartementje. Het liefst zou ik er een in Amsterdam willen hebben. Geen idee waarom maar Amsterdam vind ik gewoon een geweldige stad met de mooie grachten en leuke winkels! Ook het idee al om het zelf in te richten op jou manier vind ik geweldig. Alleen nu moet ik nog even wachten aangezien ik pas 15 jaar ben.



Dit is de laatste, en ook niet echt een bijzondere. Dit is gewoon waar ik nu voor spaar, niet wat ik in mijn leven wil doen of zien. Altijd als ik in een drogist kom spuit ik altijd met de tester en dan raak ik spontaan verliefd op de geur. Het flesje waar de parfum in zit vind ik ook super mooi. Omdat de parfum zwart is geeft het een nog leuker effect met de goude details. Me like!

Verder wil ik graag de liefde van mijn leven vinden, trouwen en gelukkig zijn. Maar dat zouden de meeste wel wilen dus daarom ik ze niet duidelijk bespreek.

Dit waren mijn wensen die ik nog graag wil doen of zien in mijn leven, wat staat er op jou bucketlist?

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten