YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

zaterdag 11 mei 2013

Eerste blogpostje

Hallo!

Dit is mijn eerste blogpost, niet zo speciaal want ik ben namelijk erg slecht om een beginnetje te maken van iets, in bijvoorbeeld een blog. Ik ben ooit in 2011 een blog begonnen, na 2 berichten geplaatst te hebben had ik er geen zin meer in en stak ik mijn tijd ergens anders in. Tijd om te veranderen!



Ik zat de laatste tijd al veel blogs van andere te lezen en ik begon te merken hoe leuk ik bloggen eigenlijk vind. Ik ga er natuurlijk niet veel van verwachten dat mijn blog veel lezers krijg, maar ik ga vooral bloggen om mijn interesses kwijt te kunnen en mijn passie voor kleding en make-up aan jullie kan delen. Vandaag, zaterdag 11 mei 2013 zat ik zoals gewoonlijk allerlei blogs te lezen en dacht ik bij mezelf, laat ik ook maar een blog maken! Het moeilijkste vond ik natuurlijk om een naam te verzinnen. Ik was zo inspiratieloos en als ik eindelijk een leuke naam had was hij weer bezet... Nu heb ik een tijdelijke naam die ik binnenkort ga veranderen, want ik vind deze persoonlijk een beetje standaard en het heeft niks persoonlijks. Verder zou het super fijn zijn als ik tips zou krijgen van jullie, zodat ik daar op kan letten aangezien ik net ben begonnen met een blog. Ik zal binnenkort nieuwe berichten plaatsen wat te maken heeft met mijn leven, fashion, beauty en nog veel meer!

Dankjewel voor het lezen!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten