YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

zondag 12 mei 2013

Voor de liefste mama


Hallo!
Zoals jullie weten is het vandaag moederdag, tijd om je moeder lekker te verwennen en haar in het zonnetje te zetten.



Misschien is deze post een beetje laat aangezien het al bijna het einde van de middag is, maar kleine moeite om hem nog eventjes te posten.
Vandaag was het een rustige dag, zoals elke zondag. Ik had de moed verzamelt om vroeg op te staan om een heerlijk ontbijt te maken voor mijn moeder. Ondanks ik niet goed kan koken, vond ze het erg lekker en mocht ik gelukkig ook ervan mee genieten!

Ik maakte gewoon een simpel ei, waar mijn moeder erg van houdt. Om het toch een beetje bijpasselijk en speciaal te maken had ik met een koekjesvormpje een hartje uit het brood gehaalt. Ziet er wel lief uit toch?

Als drinken had ik gewoon een glas met Optimel aan haar gegeven. Niet zo speciaal dus vandaar ik daar ook geen foto van had gemaakt.

De rest van de dag heb ik meegeholpen met wat dingen en samen met mijn broertje had ik nog een klein cadeautje gegeven. Ik ben niet speciaal voor deze dag liever geweest dan normaal want ik vind persoonlijk dat je elke dag lief moet zijn voor je moeder. En niet alleen vandaag.

Wat hebben jullie gegeven voor moederdag?

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten